اطلاعات اتصال

برای انجام دادن عملیات موردنظر، وردپرس به اطلاعات اتصال به سرویس‌دهنده نیازمند است. لطفا اطلاعات اتصال FTP خود را برای ادامهٔ مراحل وارد نمایید. اگر اطلاعات اتصال خود را فراموش کرده‌اید باید با میزبان خود تماس بگیرید.

نوع ارتباط

?> وام قالی بافی | وام قایبافی | وام فرش دستباف | وام | قالی | فرش دستباف

وام قالی بافی

وام قالی بافی سایت الیجه

وام قالی بافی

وام قالی بافی یکی از خدمات اصلی سایت الیجه می باشد. تمامی متقاضیان همکاری با الیجه می توانند برای تهیه مصالح قالی ، ملزومات بافت و دار قالی از خدمت وام الیجه بهره ببرند. اعطای وام به صورت غیر نقدی خواهد بود و در اصل آنچه متقاضی خواهان خرید آن است به صورت اقساطی به وی فروخته می شود. هر شخص متقاضی تا سقف شصت میلیون ریال می تواند بدون هیچ محدودیتی خرید و از وام استفاده کند. نرخ کارمزد وام الیجه 24 درصد می باشد. برای اخذ وام به ضامن و مدرک قالیبافی احتیاج نمی باشد.

 

پشتیبانی  از تولید قالی

این روش در اعطای وام بهترین پشتیبانی را از تولید قالی اصیل ایرانی خواهد کرد. با توجه به گران شدن مصالح ، توان خرید مواد اولیه مرغوب کمتر شده است و پرداخت یک جای آن مقدور نمی باشد. از طرف دیگر بلافاصله بعد از خرید وسایل  و مصالح مورد نیاز ، درآمدزایی نداریم و باید منتظر اتمام بافت قالی باشیم. ساز و کار وام الیجه این خلع را پر می کند. متقاضی ( قالیباف ) با پرداخت اولین قسط اقدام به خرید هرآنچه برای اشتغال قالی بافی احتیاج دارد می کند. دار قالی ، ملزومات بافت و مصالح قالی بافی در اختیار وی قرار می گیرد و شروع به بافت می نماید. و به جای پرداخت یکجا ، اقدام به پرداخت اقساط می کند. در حال حاضر امکان استفاده از وام در شهر های محدودی از ایران امکانپذیر است.

 

وام قالی بافی سایت الیجه
وام قالی بافی سایت الیجه

 

مدیران سایت الیجه با مدیران سایت لندو تفاهم نامه ای را امضاء کرده اند. به موجب این تفاهم نامه تمامی اشخاصی متقاضی وام با مراجعه به فروشگاه الیجه در لندو می توانند از امکان وام استفاده نمایند. الیجه در فروشگاه های تخصصی لندو قابل مشاهده است. ارائه خدمات الیجه و خدمت وام برای تمامی شهرهایی که در لندو معرفی شده اند قابل استفاده می باشد. امید آن است که به زودی تمامی شهر ها و روستاهای کشور عزیزمان امکان استفاده از وام را داشته باشند.

 

متقاضی محترم توجه داشته باشیم وام ارائه شده به صورت غیر نقدی می باشد. چنانچه مدارک مورد نیاز ایران رنتر را ارائه دهید ، یک کد تخفیف در اختیار شما قرار داده خواهد شد. کد تخفیف ارائه شده در هنگام تسویه حساب خرید از فروشگاه الیجه مورد نیاز است. و با وارد کردن کد تخفیف به میزانی مبلغی که تقاضا کرده اید از صورت حساب شما کسر خواهد شد. سقف مبلغ وام شصت میلیون ریال و کارمزد آن برابر با 24 درصد می باشد. و باز پرداخت آن یکساله می باشد.

 

متقاضی ابتدا باید فروشگاه الیجه در میان فروشگاه های تخصصی سایت لندو بیابد. سپس سقف وام مورد نیاز خود را مشخص نماید. در مرحله بعد به کمک شماره همراه خود ثبت نام نماید. سپس پروفایل ( نام و نام خانوادگی ، کدملی ، شماره تماس ثابت ، نشانی پستی ، کد پستی ) تکمیل نماید. در مرحله بعد مدت زمانی لازم برای تامین سرمایه محاسبه ، و نمایش داده می شود. متقاضی باید آن را تایید نماید. در مرحله بعد صورتحساب نمایش داده می شود. صورت حساب شامل اولین قسط ، هزینه تهیه سفقه ، هزینه پیک موتوری می باشد. که می تواند در محل سکونت پرداخت نمایید. ( برای تایید مدارک و گرفتن امضاء سفته به درب منزل شما مراجعه می کنند ، که می توانید همان جا وجه را پرداخت نمایید ) در مرحله بعد بارگذاری ( آپلود ) مدارک است. مدارک لازم : ۱٫ مدارک هویتی ( کارت ملی و شناسنامه ) ۲٫مدارک تایید محل سکونت. ۳٫مدارک شغلی.

 

شما می توانید برای بارگذاری مدارک با گوشی همراه خود از مدارک تصویر تهیه کنید ( با دوربین گوشی عکس بگیرید ) و آن تصاویر را در سایت لندو ارائه دهید ( بارگذاری کنید ) توجه داشته باشید برای تایید مدارک به درب منزل شما مراجعه می کنند.امیدواریم در پرداخت اقساط خود ، کوشا باشید. در موعد های مقرر اقساط خود را بپردازید. چنانچه اقساط را مرتب پرداخت گردد ، می توانید سقف وام خود را به مبلغ حداکثر پانزده میلیون تومان افزایش دهید. اگر در بافت قالی کوشا باشید ، باید مبالغ اقساط از خود کار قالی بافی پرداخت شود.در تمامی مراحل اخذ وام ، احتیاجی به خروج از درب منزل نیست ، و تمامی کارها به صورت آنلاین با استفاده از یک گوشی همراه هوشمند ساده نیز امکان پذیر است. حتی برای امضاء سفته ها نیز به درب منزل شما مراجعه خواهد شد. برای شروع اخذ وام به فروشگاه الیجه در سایت ایران رنتر مراجعه فرمایید.

 

به امید موفقت و بهروزی

28 دیدگاه برای “وام قالی بافی

  1. ناشناس گفته:

    اینا همه اش دوروغه نه وام میدهند نه چیزی فقط باید پارتی پول داشته باشی

  2. بوالحسنی گفته:

    دوست عزیز و گرامی ، شاید قضاوت شما درست نباشد. الیجه یک مجموعه خصوصی ست. دو نکته است که باید به آن توجه داشته باشیم : 1.وام الیجه به صورت غیر نقدیست. (فروش اقساطی هرچه از فروشگاه سایت نیاز داشته باشید)2. مجموعه الیجه ، مجموعه خصوصی ست. بعید می دانم در هیچ یک از مجموعه های خصوصی احتیاجی به پارتی داشته باشید.

  3. خلیل مردانی گفته:

    سلام ما مشغول بافت قالی فرش افشار هستیم که اخرهای کارش هست برا تهیه قالی بعدی باید چکار کنیم تا مصالح یک فرش۶متری را بخریم

  4. بوالحسنی گفته:

    سلام. در سایت الیجه ثبت نام کنید ، هنگام موجود شدن نقشه های جدید از طریق پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد.

  5. ناشناس گفته:

    من می‌خوام یک قالیبفالی راه بیندازیم هیچ سرمایه ندارم از کجا باید وام بگیرم

  6. بوالحسنی گفته:

    با سلام و عرض احترام. امروز که جواب سوال شما می دهیم ، برابر است با پنجم اردیبهشت ماه سال 1400 ، متاسفانه با تمام تلاشی که داشته ایم ، نتوانستیم سرموعد که تعهد داده بودیم ، جوابگو باشیم. مجموعه الیجه در تلاش برای عقد قرارداد با دو بانک است که متاسفانه هنوز از طرف هیچ یک از بانک ها جواب نهایی دریافت نشده است. قرار بر این بود که تا اردیبهشت ماه ، پاسخ نهایی را دریافت کنیم . که متاسفانه هنوز به هدف نزدیک نشدیم.

  7. ناشناس گفته:

    من می خوام در خانه قالی ببافم نمی دونم پولش را چه طوری تهیه کنم کمکم کنین

  8. بوالحسنی گفته:

    سلام. امروز بیست و هفتم اردیبهشت ماه سال هزار و چهارصد است. بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

  9. ناشناس گفته:

    سلام من میخواهم درخانه قالی ببافم اما نه دار دارم ونه پولشو خواهش میکنم کمکم کنید

  10. ظریفی گفته:

    سلام من میخواهم درخانه قالی ببافم اما نه دار دارم ونه پولشو خواهش میکنم کمکم کنید

  11. بوالحسنی گفته:

    سلام. انشاالله تا اواسط خردادماه سال 1400 ، به صورت دقیق شرایط اخذ وام اعلام خواهد شد. با سه بانک وارد مذاکره شدیم. توانسته ایم با یکی و شاید دو بانک ، قرار داد خوب و منصفانه اخذ کنیم. انشاالله بعد از نهایی شدن ، شرایط را اعلام خواهیم کرد. از شما و تمام عزیزان تقاضا داریم ، چنانچه قصد همکاری با مجموعه الیجه را دارید ، در سایت الیجه ثبت نام کنید. باتشکر.

  12. بوالحسنی گفته:

    سلام. انشاالله تا اواسط خردادماه سال 1400 ، به صورت دقیق شرایط اخذ وام اعلام خواهد شد. با سه بانک وارد مذاکره شدیم. توانسته ایم با یکی و شاید دو بانک ، قرار داد خوب و منصفانه اخذ کنیم. انشاالله بعد از نهایی شدن ، شرایط را اعلام خواهیم کرد. از شما و تمام عزیزان تقاضا داریم ، چنانچه قصد همکاری با مجموعه الیجه را دارید ، در سایت الیجه ثبت نام کنید. باتشکر.

  13. ناشناس گفته:

    سلام من میخواهم وام قالی بافی بگیرم چه مدارکی لازم وه باید به کجا مراجعه کنم مبلغش چقدروه شرایطش چیه لطفا راهنمایم کند با تشکر

  14. آرزو گفته:

    سلام وقت بخیر من بافنده هستم ممنون میشم برای تهیه مصالح فرش کمک کنید،لطفا راهنماییم کنید
    چندین ساله بافنده ام ولی نه بیمه هستم ونه از جایی کمک گرفتم

  15. بوالحسنی گفته:

    از منوی اصلی سایت قسمت فرم ها انتخاب کنید. فرم ارتباط با مدیر را تکمیل نمایید. و یا با شماره ما تماس بگیرید و از منشی بخواهید شما را به بنده (بوالحسنی) وصل کند. باتشکر.

  16. تهمینه گفته:

    من برای ۵۰ ملیون وام قالی بافی ۷ ماهه اسم نوشتم اما متاسفانه موفق نشدم خودم تو خونه دار دارم میبافم اما ب وام لازم دارهم کمکم کنید

  17. بوالحسنی گفته:

    سلام لطف کنید از طریق تیک (بعد از ثبت نام در سایت الیجه در صفحه (آیکون علامت سوال) نمایش داده می شود. و یا از طریق ایمیل بفرمایید کدام شهر و یا روستا اقامت دارید. باتشکر.

  18. سحررشیدیانی گفته:

    سلام وام قالی بافی میخواهم باید چکار کنم

  19. بوالحسنی گفته:

    سلام. برای اینکه زودتر به نتیجه برسید بهتر است با ما تماس بگیرید. و یا تیکت بزنید. اگر تا 20 بهمن ماه سال 1401 مراجعه کنید. ان شاء الله انجام خواهد شد. باتشکر.

  20. لیلا گفته:

    سلام.. من جواز قالی بافی دارم دوتا بچه دارم پول پیشم خیلی کمه از پس کرایه بر نمیام برای جوابم وام میدن خواهش میکنم راهنماییم کنید لطفا….

  21. بوالحسنی گفته:

    سلام. لطف کنید از منوی اصلی فرم وام بهمن ماه 1401 را تکمیل نمایید. وام فقط به استان تهران تخصیص می یابد. و همچنین تا دهم بهمن ماه 1401 بیشتر فرصت ندارید.

  22. فرزانه گفته:

    لطفاً به جوانان بیشتر اهمیت بدید کمک شأن کنید تا بتوانند کسب کاری برای خود ایجاد کنند آنقد

  23. فرزانه گفته:

    لطفاً به جوانان بیشتر اهمیت بدید کمک شأن کنید تا بتوانند کسب کاری برای خود ایجاد کنند آنقدر سخت نگیرید در دادن وام آسان بگیرید تا مشکلاتشان رفع بشه فکر کنید فرزندان یا برادران و خواهران خودتونه

  24. بوالحسنی گفته:

    سلام.مجموعه الیجه یک مجموعه خصوصی است. و خود مجموعه وام نمی دهد و فقط با مجموعه های مختلف که وام می دهند قرارداد امضاء کرده ایم.

  25. 989366384237 گفته:

    سلام من فرش میبافم وکارت محارت دارم ایامیتوانم وام بگیرم

  26. بوالحسنی گفته:

    سلام . وام های به صورت غیر نقدی است. در واقع ما فقط امکان فروش اقساطی وجود دارد.

  27. بوالحسنی گفته:

    وام به صورت نقدی نداریم. در اصل بحث فروش اقساطی می باشد. در حال حاضر از طرف تامین کنندگان به مشکل برخورده ایم. ان شاء الله رفع مشکل بشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Secured By miniOrange