?> فروش اقساطی الیجه - نقشه فرش | قالی | فرش دستباف | فرش دست باف | نخ و نقشه

فروش اقساطی الیجه

فروش اقساطی الیجه

فروش اقساطی الیجه

فروش اقساطی الیجه یکی از امکان هایی است که به آن دسته از قالی بافان و یا تولیدکنندگان که سرمایه اولیه آنان محدود است ، کمک رسان خواهد بود. خیلی متاسف هستیم که نتوانستیم شرایط مناسب تری را فراهم کنیم. متاسفانه سرمایه در کشور ما بسیار گران است. شاید یکی از عواملی که سبب عقب ماندگی میهن عزیزمان شده است ، همین گران بودن سرمایه می باشد. 

 

می دانیم که برای هر کسب و کار بزرگ و یا کوچکی به سه عنصر اصلی احتیاج است که عبارتند از : 1.ایده 2.سرمایه 3.نیروی انسانی. این نوشته در دی ماه سال 1399 هجری شمسی تالیف شده است. در زمان یاد شده با توجه به قیمت دلار ، کشور ما یکی از ارزان ترین نیروی های انسانی در دنیا دارد. می دانیم ایده های ناب و پولساز بخصوص در بین جوان مهین عزیزمان بسیار فراوان است. اما مشکل گرانی سرمایه است. در هیچ یک از کشور های دنیا بانک ها خود متولی اقتصاد نمی شوند و فعالیت اقتصادی نمی کنند. 

فروش اقساطی الیجه
فروش اقساطی الیجه

 

تنها در ایران است ، که بانک ها به خصوص بانک های خصوصی در حال جمع آوری وجه نقد هستند. و با سرمایه های مردم در زمینه های مختلف اقتصادی وارد عمل میشوند و تنگه را به فعالان اقتصادی خرد و کوچک تنگ می کنند. این در حالی است که در کشور های پیشرفته دنیا در ازای امانت داری پول گرفته شده از مردم ، به آنان سودی نمی دهند. و بانک ها تنها نقش واسط را دارند. تجمع بانک های خصوصی در مناطقی که محل سکونت افراد سرمایه دار است ، دلیلی از همین جریان است. 

 

آیا فروش اقساطی الیجه راه حل بهتری نداشت

از این مشکل بگذریم که به دست ما و شما حل شدنی نیست. در هر صورت مجموعه الیجه برای اینکه بتواند فروش اقساطی با بهره کمتر داشته باشد تلاش فراوانی کرده است. مدتی با بانک رسالت قرارداد تنظیم کرده که متاسفانه به هیچ نتیجه ای نرسیدیم. و خواستیم از طریق گشایش LC بانک صادرات شرایط را فراهم کنیم که متاسفانه هم میزان بهره بالایی دارد ، و هم مراحل اداری آن بسیار زمان بر است. و همچنین بحث گواهی بازرسی نیز دارد که بسیار پر هزینه و بطور کلی بدرد خرده فروشی نمی خورد.

 

ساز و کار فروش اقساطی الیجه چگونه است

مدیران مسئول الیجه اعتقاد زیادی به فروش اقساطی دارند. یکی از مشکلات بیشتر تولیدکنندگان نبود سرمایه است. به قول قدیمی ترها وجه نقد که نباشد ، آب در بستر نهر دائمی نیست. و به قول امروزی ها ، نبود سرمایه سبب می شود ، کار دائم در حال سکته کردن ، باشد. به کلام ساده تر ، نبود سرمایه حتی برای افراد پر تلاش و خستگی ناپذیر هم سد بزرگیست. وقفه در کار سبب می شود ، کسب و کار قابل اعتماد نبوده و ناامید کننده باشد. امکان فروش اقساطی سبب می شود ، کسانی که متقاضی کار قالی بافی هستند اما سرمایه ندارند ، بتوانند کار را شروع کنند و با سخت کوشی نبود سرمایه را جبران نمایند. و احتیاجی نیست برای شروع کار قالی بافی از جای دیگری سرمایه فراهم کنند. انشاالله فروش اقساطی الیجه گره گشا باشد. 

 

الیجه برای فروش اقساطی از کجا کمک گرفته است

الیجه برای فروش اقساطی از مجموعه لندو کمک گرفته است. لندو یک مجموعه خصوصی است ، که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه لندو می توانید به سایت لندو مراجعه کنید. و یا نوشته “راهنمای فروش اقساطی” را مطالعه نمایید.

 

مزایا و معایب فروش اقساطی الیجه  

فروش اقساطی الیجه دو عیب دارد ، اول اینکه بهره آن قابل توجه است و بدون شک برای شغل قالی بافی کمی زیاد است. (در پاراگراف های قبلی توضیح دادیم که در این راستا تلاش فراوانی کرده ایم اما فعلا شرایط بهتری نداریم) دومین مشکل آن ، این است که خیلی از مناطق ایران را شامل نمی شود. برای اطلاع بیشتر از مناطق تحت پوشش لندو می توانید به سایت لندو مراجعه کنید. مزایای فروش اقساطی الیجه این است که به ضمانت هیچ کس احتیاج ندارید. همچنین در صورت نداشتن چک می توانید سفته استفاده کنید.

 

برای بهره مند شدن از فروش اقساطی چه کار کنیم؟

برای استفاده از فروش اقساطی ، ابتدا باید مشخص شود به چه وسایلی احتیاج دارید. یعنی به چه مقدار پول احتیاج دارید تا تمام وسایلی همچون دارقالی ، بسته نقشه و مصالح قالی بافی الیجه ، ملزومات بافت و… تهیه کنید. بعد با توجه به مقدار اعتبار مورد نیاز به سایت لندو مراجعه کنید و به همان اندازه اعتبار کسب نمایید. چنانچه مبلغ اعتبار کسب شده شما از سایت لندو بیشتر مبلغ مورد نیاز شما باشد ، مابقی آن سوخت خواهد شد. بهتر است مبلغی که از سایت لندو درخواست می کنید ، کمتر از مبلغی باشد که برای خرید در فروشگاه سایت الیجه احتیاج دارید ، مابقی آن را به صورت نقدی پرداخت کنید. عنوان مثال یکصد هزار تومان ، و یا دویست هزار تومان کمتر باشد. و مابقی آن را نقدی پرداخت کنید. پیشنهاد میکنیم ابتدا در سایت الیجه ثبت نام کنید. سپس تمامی مواردی که احتیاج دارید را به سبد خرید خود اضافه کنید. مبلغ مورد نیاز شما مشخص خواهد شد. سپس به سایت لندو مراجعه کنید. و با توجه به مبلغ مورد نیاز ، اعتبار کسب کنید. پس از تمام شدن مراحل لندو ، کد تخفیفی در اختیار شما قرار داده خواهد شد. این کد تخفیف برابر با اعتبار کسب شده شما از سایت لندو ، جهت خرید از فروشگاه سایت الیجه می باشد. 

 

سقف اعتبار مشتری در فروش اقساطی الیجه 

اعتبار شما نزد ما بی نهایت است. اما چنانچه برای اولین باشد که از لندو درخواست اعتبار (کد تخفیف) می نمایید ، حداقل آن شش میلیون و حداکثر آن ده میلیون می باشد. و چنانچه در پرداخت اقساط خود خوش حساب باشید ، برای دفعات بعد سقف اعتبار شما به پانزده میلیون افزایش خواهد یافت. برای آنکه بتوانید در اولین خرید از سقف اعتبار حداکثری (ده میلیون) استفاده کنید ، با دقت تمام مدارکی سایت لندو از شما درخواست می کند را بارگذاری کنید.

 

چه مدت زمان لازم است تا تمام مراحل فروش اقساطی تکمیل شود

مجموعه لندو تعهد داده است که کل مدت زمان از ثبت نام تا دریافت کد تخفیف بیشتر از سه هفته زمانبر نباشد.

 

نکته بسیار مهم در فروش اقساطی الیجه 

نکته بسیار مهم در فروش اقساطی الیجه در مورد بسته های نقشه و مصالح الیجه می باشد. با توجه به اینکه از هر نقشه تنها به یک نفر به فروش می رسانیم ، ممکن است در مورد زمانی که شما مشغول تکمیل مدارک در سایت لندو هستید ، نقشه مورد نظر توسط مشتری دیگری خریداری شود. توجه داشته باشید ، چنانچه نقشه مورد پسند شده است ، و می خواهید آن را به صورت اقساطی تهیه نمایید ، باید فرم رزرو نقشه را تکمیل نمایید. در غیر این صورت الیجه هیچ گونه مسئولیتی را نمی پذیرد.  

 

نحوه بازپرداخت فروش اقساطی 

مدت بازپرداخت به انتخاب شماست ، اما حداکثر دوازده ماه می باشد. کارمزد بیست چهار درصد ، بدون ضامن ، با سفته نیز امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Secured By miniOrange