تیز کردن قیچی لبه دار

در ویدئو ذیل نحوه تیز کردن قیچی لبه دار را در منزل به نمایش درآمده است. وسیله ای که در ویدئو جهت تیز کردن قیچی مورد استفاده قرار می گیرد ، در فروشگاه سایت الیجه عرضه شده است. همین طور می توانید ، ابزاری مشابه آن را از ابزار فروشی ها تهیه کنید.

توجه داشته باشیم ، در نحوه قرار گرفتن قیچی روی وسیله تیز کننده ، دقت لازم را داشته باشیم. چنانچه این کار را اشتباه انجام دهیم ، قیچی لبه دار از بین خواهد رفت. تیز کردن قیچی هایی که از جنس آهن و یا نزدیک آهن می باشد ، نسبت به قیچی هایی که از جنس استیل می باشد امکان پذیرتر و ساده تر است.

دقت داشته باشید ، چنانچه قیچی لبه دار با کیفیتی تهیه کنید ، قیچی ضربه نخورد ، زمین نخورد ، می توانید برش تمام پرزهای یک قالی شش متری را بدون مشکل انجام دهید. بعد از اتمام کار یک قالی شش متری و بزرگ تر ، بهتر است ، عمل تیز کردن توسط سازنده آن انجام شود. اما با کمک این فیلم آموزشی هم می توانید این کار را انجام دهید.

اگر در منزل هیچ وسیله ای ندارید که به کمک آن بتوانید ، عمل تیز کردن را انجام دهید ، می توانید از پشت نعلبکی (قسمتی که لعاب ندارد) استفاده کنید. کمک گرفتن از نعلبکی مهارت زیادی می خواهد ، استفاده از این روش را توصیه نمی کنیم.