توافقنامه

کلیه متقاضیان و کلیه اشخاص پس از تهیه هر یک از محصولات الیجه ، موظف به رعایت کامل شرایط و قوانین سایت الیجه هستند. ماهیت این شرایط و قوانین برای تضمین رعایت حقوق متقاضیان و تطابق با قوانین حاکم بر کشور دارد. این شرایط و قوانین جامع و کامل نبوده و الیجه حق اضافه ، حذف یا تغییر بندهای آن را در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آن ها در سایت www.elije.ir برای خود محفوظ می دارد. هرگونه شکایت و گزارش می بایست از طریق تیکت به مدیر سایت الیجه اعلام گردد.

فصل اول: تعاریف

  1. متقاضی کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به خرید و پرداخت هزینه محصول و یا خدمات می نماید.
  2. ناظرکسی است که به عنوان شخص حقیقی اقدام ارائه خدمات محصولات می نماید.
  3. محصول: هر یک از محصولات ارائه شده در فروشگاه الیجه.
  4. خدمات : هر یک از خدمات ارائه شده در سایت الیجه.
  5. پنل کاربران: سایت به آدرس https://elije.ir که خریدار در آنجا حساب داشته باشند.  مشخصات خریدار در آنجا ثبت شده و قابل ویرایش و بروز رسانی است.
  6. سیستم جامع تیکت: قابلیتی است در پنل کاربران که کلیه مکاتبات الکترونیکی متقاضیان ، ناظر و سایر کاربران با الیجه در آنجا ثبت و از طریق شماره تیکت قابل پیگیری است.
  7. تعرفه: فهرست کامل محصولات و خدمات قابل ارائه همراه با ویژگی ها و محدودیت ها و قیمت ها به نحوی که خریدار بصورت کامل آگاه گردد.
  8. تحویل محصول: ارائه محصول خریداری شده به اداره پست بر اساس فاکتور یا قرارداد بین متقاضی و الیجه.
  9. کاربر وب سایت: کلیه اشخاصی که از سراسر دنیا وب سایت الیجه را مشاهده و مرور می کنند.

فصل دوم: هویت

  1. الیجه : سایت اینترنتی با آدرس https://elije.ir که در این توافق نامه الیجه نامیده می شود.
  2. هویت متقاضی : متقاضی شخصی حقیقی است که مشخصات وی در پنل کاربری و در بانک اطلاعات کاربران الیجه وجود دارد. و یک نقشه قالی ارائه شده در فروشگاه سایت الیجه را خریداری کرده و همچنین فرم درخواست همکاری سایت را نیز تکمیل کرده باشد.
  3. هویت ناظر فنی بافت و یا چله دوان و یا رفوگر : ناظر فنی بافت و یا چله دوان و یا رفوگر شخصی حقیقی است که مشخصات وی در پرتال کاربران و در بانک اطلاعات کاربران الیجه  وجود دارد و ارائه خدمات با این اشخاص است ،که دراین توافق نامه ناظر نامیده می شود. نام کلیه افرادی که از نظر فنی ، خدمات ارائه می نمایند. ناظرانی مورد تایید سایت الیجه می باشند که از طرف سایت به متقاضی معرفی شده اند. چناچه متقاضی از شخص ثالثی استفاده نمایید ، کلیه مسولئیت برعهده خود ایشان می باشد.
  4. برای حفظ حقوق قانونی متقاضی ، ناظر و کلیه کاربران موظف به ارائه اطلاعات صحیح و کامل هویتی خود به الیجه می باشند. ضمنا عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیما بر عهده ایشان خواهد بود. الیجه مسئولیتی در قبال کنترل صحت اطلاعات ندارد.
  5. متقاضی ، ناظر و کلیه کاربران می نماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده و آدرس ها وشماره تماس و امثالهم صحیح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها می کوشد. الیجه حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته تصویر برابر اصل این اطلاعات را از ایشان دریافت نماید. الیجه حق دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق سرویس دهی به خریدار، نماینده فروش و ناظر اقدام نماید.

فصل سوم: نحوه ارتباط الیجه با متقاضی ، ناظر و کلیه کاربران

  1. روش ارتباطی مستند الیجه با متقاضی ، ناظر و کلیه کاربران شماره تلفن همراه ، آدرس ایمیل یا حساب کاربری است که در پرتال کاربران ( پنل کاربری من ) ثبت شده است و کلیه ارتباطات به صورت پاسخ در تیکت های سیستم جامع تیکت سایت الیجه می باشد.
  2. الیجه مسئولیتی نسبت به تبعات و خسارات وارد بر متقاضی ، ناظر و کلیه کاربران که اطلاعات تماس تغییر یافته خود را در حساب کاربری به ثبت نرسانده است ، ندارد.

فصل چهارم: تغییرات

  1. تغییرات توافقنامه : توافقنامه استفاده از خدمات الیجه تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات و محصولات قابل ارائه الیجه و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، الیجه حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه ( برگه ) قوانین و مقررات در وب سایت الیجه در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا الیجه مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و متقاضی ، ناظر و کلیه کاربران می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت الیجه کنترل نماید.
  2. الیجه می تواند هر زمانی که اطلاعات کافی در مورد موارد مشکوک پیدا کرد ، اقدامی برای تغییر ویا عدم تحویل در سفارش ، محصول یا خدمات صورت دهد.

فصل پنجم: تحویل محصول

  1. پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط متقاضی ، با آماده تحویل شدن محصول خریداری شده ، مرسوله تحویل پست می گردد. مسولیت حمل و تحویل آن برعهده پست می باشد. با توجه به اینکه مرسوله قبل تر توسط پست بیمه شده است،کلیه مسولیت حمل ونقل برعهده پست می باشد.
  2. متقاضی در صورتیکه در بازه زمانی حداکثر زمان تحویل ، محصول را دریافت ننماید موظف است حداکثر ۷ روز پس از پایان زمان تحویل مجاز، مراتب را توسط تیکت پشتیبانی، به مدیر الیجه اعلام نماید.
  3. در صورت بروز شرایط ویژه فنی و یا محدودیت هایی که تحویل در زمان مقرر آن انجام نشود، الیجه مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا چندبرابر ( نا محدود ) خواهد بود. در صورتی که مشکلات بروز کند ، که حل آن از توان الیجه خارج باشد مانند: نبود آب مطلوب جهت رنگرزی ، کمبود مصالح اولیه (پشم ، موادرنگزا ، و….) ، الیجه اختیار دارد ، زمان تحویل محصول تا مدت نامعلومی به تاخیر بیاندازد. متقاضی حق شکایت نخواهد داشت.
  4. متقاضی حق درخواست لغو سفارش خریداری شده را نخواهد داشت.
  5. الیجه مسئولیتی در قبال عدم تطابق با نیاز و یا عدم استفاده خریدار از محصول خریداری شده و تحویل شده را ندارد.
  6. در صورت وجود هرگونه مغایرت در توضیحات محصول و محصول ارائه شده به خریدار، خریدار موظف است مراتب را حداکثر ظرف مدت 24 ساعت بعد از تحویل کالا  از طریق تیکت به مدیر الیجه اعلام نماید و الیجه موظف است ضمن پیگیری مغایرت محصول، مراتب اصلاح را در اسرع وقت  در مشخصات محصول مذکور در فروشگاه سایت الیجه به عمل آورد. با توجه به اینکه طبق لیست موارد لازم با توجه به موارد خریداری شده از فروشگاه ویا با توجه به فرم درخواست همکاری ، بسته های مختلف محصولات  آماده می شود ، امکان کم و کسری در بسته وجود ندارد. در صورت کمبود و یا زیاد بودن اقلام در مرسوله خریدار موظف است حداکثر ظرف مدت 24 ساعت بعد از تحویل کالا ، به الیجه اطلاع رسانی کند. الیجه مسولیتی در این مورد برعهده نمی گیرد، اما اعلام می دارد که همکاری لازم رفع مشکل انجام دهد.

فصل ششم: امنیت و محرمانگی

  1. به طور کلی محیط اینترنت به همان میزان سایر محیط های ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد. در کلیه این محیط ها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همین دلیل ضمن آنکه الیجه تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه می نماید، با این حال از جانب احتیاط از متقاضی ، ناظر و کلیه کاربران می خواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را نا امن فرض نمایند. الیجه هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود با جاهای دیگر را نمی پذیرد.
  2. الیجه با تدابیر امنیتی خود مسئول حفظ امنیت پایه سرویس های خود می باشد.
  3. الیجه مسئولیتی نسبت به روابط بین متقاضی و ناظر ندارد.
  4. الیجه مسئولیتی نسبت به در اختیار گرفتن کلمه عبور حساب کاربری خریدار، فروشنده و بازاریاب، توسط اشخاص ثالث ندارد.
  5. الیجه موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده های موجود در حساب کاربری خریدار، نماینده فروش و ناظر می باشد و همچنین آن را در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.
  6. الیجه تلاش خود را برای حصول بالاترین سطح امنیت ممکن برای انحصاری بودن نقشه های قالی انجام می دهد از این رو الیجه نسبت به اموری که در حیطه مسئولیت خریدار، نماینده فروش ، ناظر از لحاظ نگهداری امنیت حساب خود می باشد مسوولیتی ندارد.
  7. در صورت نیاز متقاضی ، ناظر و کلیه کاربران جهت برطرف کردن مشکلات غیر مرتبط با وظایف الیجه، الیجه بنا به حجم کار مجاز به دریافت هزینه اضافه جهت رفع مشکل می باشد.

فصل هفتم : مرجع قضاوت

  1. در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، خریدار، فروشنده و بازاریاب موظف هستند بدوا نسبت به اعلام موضوع در تیکت پشتیبانی الیجه اقدام نمایند.
  2. بعد از پیگیری از طریق تیکت در صورت عدم کسب پاسخ مناسب، نسبت به ارتباط با مدیریت الیجه اقدام نمایند تا موضوع مجددا مورد رسیدگی واقع گردد. در صورت عدم حصول نتیجه پس از ۳۰ روز کاری، خریدار می تواند با تشکیل هیئت حل اختلاف مورد توافق طرفین، موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند.
  3. تمامی دعاوی و ابهامات و اختلافات و یا تفسیر که در ارتباط با موضوع قرارداد و انجام وظایف مطرح می‌شود و طرفین نتوانند موضوع را ظرف مدت ۳۰ روز کاری از زمان ارتباط با مدیریت الیجه حل‌وفصل کنند، موضوع به شورای حل اختلاف واقع در استان تهران ، شهرستان شمیرانات ، میدان تجریش ، میدان قدس ، خیابان دربند ،میدان دربند ارجاع داده خواهد شد.

فصل هشتم : شرایط و ضوابط کلی متقاضی ، ناظر و کلیه کاربران

  1. سوالات پیش از خرید را حتما از طریق تیکت مطرح کنید.
  2. کاربران در صورت نامفهوم بودن تعرفه ها و یا هر یک از موارد درون سایت موظف هستند از طریق تیکت اطلاعات خود را کامل و سپس اقدام به خرید نمایند.
  3. درخواست های استفاده از ناظر  برای محصول خریداری شده صرفا می باید توسط سیستم تیکت الیجه به ثبت برسد.
  4. پشتیبانی محصولات خریداری شده صرفا توسط ناظر انجام خواهد شد و الیجه هیچگونه مسولیتی در قبال ارائه پشتیبانی برای محصول ندارد.
  5. پیش از خرید حتما به کیفیت محصول ، توصیحات ، نظر سایر متقاضیان ، دیدگاه های ارسالی کاربران و توضیحات محصول و … دقت فرمایید.
  6. امکان بازگشت وجه محصولات خریداری شده هیچ وجه وجود ندارد. پیش از اجرای هرگونه عملیات مالی تصمیم بگیرید.
  7. هرگونه تبلیغ محصول دیگر و بحث در موارد نامربوط ، توهین به افراد دیگر در دیدگاه و تیکت پشتیبانی بلافاصله و بدون اخطار قبلی موجب مسدود شدن اکانت کاربری خواهد شد و موجودی حساب کاربر خاطی نیز بلوکه شده و حق هرگونه شکایت توسط کاربر سلب می شود.
  8. فروش و پخش محصولات الیجه در هر کجا ممنوع است و در صورتی که ثابت شود محصول خریداری شده، توسط شما در سایر سایت ها و شبکه های اجتماعی و یا به صورت فیزیکی به فروش رفته یا به صورت رایگان در اختیار سایر کاربران و یا دیگران قرار داده شده است ، الیجه این حق را دارد از مراجع قانونی مسئله را پیگیری نماید و حساب کاربری شما را مسدود کند.
  9. الیجه هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی نهایت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد خواهیم کرد. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد و تحریم یا عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور برای الیجه خواهد بود.
  10. با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت الیجه ، خریدار مواد توافقنامه و ضوابط الیجه را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.
  11. حفظ شأن ، احترام و امنیت ناظر باید توسط خریدار تامین گردد.در صورت بروز مشکل الیجه هیچ گونه مسئولیتی ندارد ، اما حق پیگیری قانونی را برای خود و ناظر محفوظ می دارد.
  12. با توجه به جنیست فرد ناظر ،وجود یک نفر هم جنس در محل معرفی شده توسط خریدار، به غیر از خود خریدار الزامی ست.
  13. اختلاف بین ناظر و متقاضی هیچ گونه ارتباطی به الیجه ندارد. در صورتی که متقاضی از ارائه خدمات ناظر ناراضی است موکلف به تسویه حساب با ناظرمی باشد. در صورت تمایل درخواست معرفی ناظر دیگری خواهد داشت. شرط معرفی ناظر تسویه حساب با ناظر قبلی و همچنین وجود ناظر جدید است.
  14. انتخاب خدمات ناظر اختیاری است .در صورتی که متقاضی ، دارقالی مورد مصرف خود را نیز از الیجه تهیه کرده باشد، می تواند خدمات چله دوانی را از ناظر خود بخواهد.
  15. الیجه در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.
  16. خدمات و محصولات الیجه به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز متقاضی بودن، بی عیب بودن، امنیت و … ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای الیجه که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار بوده و الیجه هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائه شده به هر نحو نمی پردازد. الیجه تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن اطلاعات نقشه شما) نخواهد بود.
  17. سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع خدمات و محصولات، حداکثر معادل هزینه پرداختی آن محصول توسط خریدار بوده و الیجه هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.
  18. متقاضی مکلف است در مدت بیست وچهارساعت بعد از اتمام خرید از فروشنده ، مشخصات خود ، محصولات و خدمات را با تکمیل فرم درخواست همکاری موجود در سایت الیجه دراختیار الیجه قرار دهد، در غیر این صورت نه نتها از مالکیت نقشه صلب می گردد، بلکه الیجه هیچ گونه مسولیتی بر عهده نمی گیرد و وجه پرداختی وی نیز برگردانده نمی شود.
  19. تغییرات توافقنامه: توافقنامه استفاده از خدمات و محصولات الیجه تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر محصولات و خدمات قابل ارائه الیجه  و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، الیجه حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت الیجه در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا الیجه مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت الیجه کنترل نماید.

فصل نهم : قوانین و مقررات مرتبط با خاتمه همکاری الیجه با متقاضی ویا ناظر

  1. در صورتی که متقاضی در زمان مشخص شده توسط الیجه قالی خود را به اتمام نرساند ، الیجه این حق دارد از فروش مجدد محصولات و خدمات به وی امتناع کند.
  2. در صورتی که قالی بافته شده با نقشه و کلاف های رنگی الیجه را به شخص غیر بفروش برساند ، الیجه نه تنها با وی قطع همکاری می نمایید ، حق پیگیری از مراجعه قضایی برای خود محفوظ می دارد.
  3. متقاضی به هر نحوه هر گونه از امکانات ، محصولات و خدمات الیجه در اختیار غیر قرار دهد ، الیجه نه تنها با وی قطع همکاری می نمایید ، حق پیگیری از مراجعه قضایی برای خود محفوظ می دارد.
  4. متقاضی به هر نحوه نقشه در اختیار قرارداده شده از طرف الیجه در اختیار غیر قرار دهد ، الیجه نه تنها با وی قطع همکاری می نمایید ، حق پیگیری از مراجعه قضایی برای خود محفوظ می دارد.
  5. الیجه هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی نهایت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد خواهیم کرد. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی نمایندگان فروش از شرایط فروش نخواهد شد و تحریم یا عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور برای الیجه خواهد بود.
  6. خدمات و محصولات الیجه به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند به فروش رفتن محصول، تبلیغ محصول در سایر سایت های مرتبط با الیجه و یا معرفی محصول در سایر سایت ها ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای الیجه که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار بوده و الیجه هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائه شده به هر نحو نمی پردازد. الیجه تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی نخواهد بود.
  7. در صورت بروز مشکلات غیرقابل شناسایی یا مشکلات فنی، الیجه نهایت تلاش خود را برای رفع مشکل در اسرع وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد داد. در این میان چنانچه بخشی از محصولات یا کل آن در اختیار افراد سودجو قرار گیرد، الیجه حق پیگیری قضایی را برای خود محفوظ می دارد.(چناچه در حیطه نماینده فروش باشد)
  8. تغییرات توافقنامه: توافقنامه فروش محصول در الیجه تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه الیجه و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، الیجه حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت الیجه در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا الیجه مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و فروشنده می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت الیجه کنترل نماید.

فصل یازدهم : قوانین مرتبط با ناظر

  1. خریدار مکلف به تطبیق مشخصات ناظر می باشد.
  2. ناظر مکلف به ارایه مدراک شناسایی می باشد.
  3. تسویه حساب برعهده خریدار می باشد.والیجه مسئولیتی ندارد.
  4. تشخص سطح کیفی ناظر برعهده خریدار می باشد، والیجه تنها به معرفی آنان مکلف است.و در مورد سطح کیفیت آنان هیچ مسولیتی ندارد.
  5. ناظران باید طبق تعرفه های مندرج در سایت الیجه فاکتور ارائه بدهند.
  6. فاکتورها وسربرگ های مورد ارائه ناظران با الیجه ارتباطی ندارد، وباید به صورت کامل مستقل باشد.
  7. در صورت بروز مشکل با ناظر خریدار مکلف در ظرف مدت بیست وچهارساعت از طریق تیکت الیجه را درجریان قراردهد، و در صورت رضایتمندی از ناظر درپایان کار ، خریدار موظف است ، از طریق تیکت الیجه درجریان قراردهد.
  8. الیجه هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی نهایت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد خواهیم کرد. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی بازاریابان از شرایط همکاری نخواهد شد.
  9. الیجه در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی ناظران مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.
  10. محصولات و خدمات الیجه به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند به فروش رفتن محصول، تبلیغ محصول در سایر سایت های مرتبط با مارکت و یا معرفی محصول در سایر سایت ها ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای الیجه که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار بوده و الیجه هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائه شده به هر نحو نمی پردازد. الیجه تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن اطلاعات سایت شما) نخواهد بود.
  11. تغییرات توافقنامه: توافقنامه استفاده از خدمات الیجه تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه الیجه و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند،الیجه حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت الیجه در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا الیجه مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و بازاریابان می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت الیجه کنترل نماید.

فصل دوازدهم : قوانین و مقررات مربوط به نقشه های ارائه شده در فروشگاه الیجه

  1. خرید نقشه های ارائه شده در فروشگاه سایت الیجه هیچ گونه مالکیتی نسبت به نقشه برای متقاضی بوجود نمی آورد. و کلیه حقوق مادی و معنوی نقشه در تملک الیجه می باشد.
  2. متقاضی مکلف به حفظ نقشه ای که در اختیار وی قرار داده شده می باشد. متقاضی باید از نمونه برداری ، تصویر برداری ، هر گونه انتقال اطلاعات مربوط به نقشه ، به غیر جلوگیری کند.
  3. منظور از لغت نقشه انحصاری ، به انحصار در آمدن نقشه توسط متقاضی نیست. منظور از انحصار این است که متقاضی تا زمانی که در حال همکاری با الیجه می باشد ، باید از روی نقشه که در اختیار وی قرار داده شده است ببافد.
  4. هزینه که بابت نقشه توسط متقاضی پرداخت شده است ، تحت هیچ شرایطی برگشت داده نخواهد شد.
  5. نقشه ای که بافنده خریداری می کند ، همان نقشه است که وی باید به صورت مداوم از روی آن قالی ببافد و امکان تعویض نقشه وجود ندارد.

فصل سیزدهم : حقوق دستمزد ، نرخ گذاری قالی بافته شده توسط متقاضی

  1. تنها قالی هایی که نقشه ، مصالح ( کلاف های رنگی ) و چله آن از الیجه خریداری شده است ، قابل خرید توسط الیجه می باشد.
  2. قیمت گذاری توسط الیجه انجام می شود ، و متقاضی حق دخالت در این موضوع ندارد.
  3. در صورتی که متقاضی با قیمت پیشنهادی الیجه موافقت نکرد ، می تواند قالی را به الیجه نفروشد ، اما کلیه هزینه که الیجه برای تکمیل و قیمت گذاری قالی کرده است باید پرداخت کند.
  4. در صورت عدم فروش قالی به الیجه توسط متقاضی ، قطع همکاری از طرف الیجه الزامی است.
  5. پرداخت وجه خرید قالی بافته شده ، از طرف الیجه محدودیت زمانی ندارد.
  6. چناچه متقاضی قالی بافته خود را بدون هماهنگی قبلی به غیر فروخت ،  الیجه نه تنها با وی قطع همکاری می نمایید ، حق پیگیری از مراجعه قضایی برای خود محفوظ می دارد.

فصل چهاردهم : قوانین و مقررات مربوط به خرید محصولات از فروشگاه

  1. متقاضی تحت هیچ عنوان نباید کلاف های رنگی و کلیه اقلامی که از طرف سایت الیجه به ایشان تحویل داده شده است ، برای هرگونه بررسی و مصرف در اختیار غیر قرار دهد.
  2. بافنده مکلف است تنها با کلاف های رنگی که از الیجه خریداری کرده است به بافت قالی ادامه دهد.

 

فصل پانزدهم : قوانین و مقررات مربوط به فرم همکاری

  1. تکمیل فرم همکاری برای متقاضی الزامیست.
  2. چناچه متقاضی فرم درخواست همکاری تکمیل ننمایید ، الیجه هیچ گونه مسولیتی در قبال متقاضی نخواهد داشت.
  3. اطاعات مندرج در فرم همکاری که توسط متقاضی درج می شود ، رزومه کاری متقاضی خواهد بود.
  4. متقاضی موظف به درجه اطلاعات صحیح و دقت در فرم درخواست همکاری می باشد.