خرید نخ و نقشه تابلو فرش

خرید نخ و نقشه تابلو فرش را مورد بررسی قرار می دهیم. در این نوشته سعی می کنیم بصورت مختصر بررسی کنیم که آیا خرید نخ و نقشه تابلو فرش جهت کسب درآمد با توجه به شرایط کنونی می تواند سود دهی لازم را داشته باشد و یا خیر. همچنین به بررسی شرایط بازار تابلو فرش می پردازیم.

 

هنگامی که متقاضی جهت خرید نخ و نقشه تابلو فرش اقدام می کند ، به دنبال کسب درآمد است. بهتر است قبل از اینکه بحث خرید نقشه و تابلو فرش را بررسی کنیم ، کمی از شرایط متقاضیان بدانیم. بیشتر متقاضیان خرید نخ و نقشه تابلو فرش بانوانی هستند که می خواهد برای خود شغل و کسب درآمد داشته باشند. برای این قشر از جامعه بسیار مهم است ، بدون اینکه از منزل خارج شوند کسب درآمد داشته باشند.

 

خرید نخ و نقشه تابلو فرش

 

نعمت شغل خانگی

کارمند و یا کارگر بودن در یک شرکت و یا یک تولیدی شاید اعتبار اجتماعی و درآمد بیشتری داشته باشد ، اما بانوانی که بیرون از منزل کار می کنند ، امتیازات بزرگی را از دست می دهند. گرمای وجود یک بانو چه بعنوان دختر خانواده ، چه بعنوان همسر و چه بعنوان مادر در هر منزلی حیاتی است. گرمای وجود بانوان ، بخصوص مادران سبب می شود ، خانواده ها از بسیاری از آفات بدور باشند. مشکلاتی که متاسفانه در بعضی از موارد نه تنها جنبه مالی ندارد ، بلکه از یک خلاء عاطفی ، یعنی عدم وجود مهر و محبت مادر خبر می دهد. مهر مادر جایگزینی ندارد و فرزندان در سنین خاصی به آن احتیاج دارند. کسب درآمد بیرون از منزل هزینه هایی دارد. هزینه هایی مانند : آراسته بودن ، حمل و نقل و از این دست. متاسفانه در شرایط کنونی ، باخبر می شویم که بعضی از محیط های کار ، جای مناسبی برای یک بانوی محترم نیست. بنا به آنچه گفته شد ، داشتن یک شغل خانگی با درآمد مورد قبول می تواند ، یک نعمت باشد.

 

عدم تضمین کسب سود در مقابل خرید نخ و نقشه تابلو فرش

عدم تضمین کسب سود در مقابل خرید نخ و نقشه تابلو فرش یکی از معایت اصلی می باشد. با توجه به گرم نبودن بازار تابلو فرش بنظر می رسد ، خرید نخ و نقشه تابلو فرش عمل هوشمندانه بنظر نرسد. از طرفی دیگر تهیه نخ و نقشه فرش کف ( قالی و قالیچه ) کار ساده ای بنظر نمی رسد. همان طور که مشهود است بیشتر فروشگاه اینترنتی نخ و نقشه ، تنها به عرضه تابلو فرش و یا قالیچه هایی با ابعاد کمتر از ذرع و نیم بسنده می کنند. علت آن مشخص است. تهیه نقشه قالی که در بازار اقبال داشته باشد ، کار ساده نیست. تهیه پشم و ابریشم با کیفیت و قیمت مناسب هم کار سخت تری است. مهم ترین قسمت ، رنگرزی استاندارد می باشد ، که برای فرش های کفپوش حیاتی است ، که پیچیدگی و دشواری های خاص خود را دارد. برای تهیه بسته نخ و نقشه فرش کف ، احتیاج به انبار بزرگ و واحد بسته بندی مجهز می باشد. اگر بخواهیم دقیق تر عنوان کنیم ، چندین متخصص باید دست در دست هم ، صادقه فعالیت کنند ، تا بتوانند بسته های متنوع ، غیر تکراری از نخ و نقشه فرش کفپوش تولید نمایند.

 

امکان خرید نخ و نقشه تابلو فرش اختصاصی

امکان خرید نخ و نقشه تابلو فرش اختصاصی می تواند تضمین کنندهء سود باشد. اما می دانیم چنین امکانی بصورت عمومی وجود ندارد. امکان خرید نخ و نقشه تابلو فرش اختصاصی یعنی ، نقشه تابلو فرشی که فقط در دسترس یک و یا چند بافنده محدود باشد ، و امکان تولید آن برای بقیه وجود نداشته باشد.  چنین امکانی تقریبا غیر ممکن است. مگر آنکه بافنده خود سفارش نقشه دهد و بعد از آن با توجه به نقشه مصالح تهیه کند ، که پر زحمت خواهد بود و هزینه های زیادی دارد. حتی اگر فروشگاهی بتوان چنین امکانی را محیا کند ، با توجه به اینکه تهیه مصالح تابلو فرش ، کار دشواری نیست ، بعد از اینکه محصول ( تابلو فرش ) وارد بازار شد ، دیگران براحتی از روی آن کپی و تولید خواهند کرد. اما این کار در مورد نقشه های قالی ( فرش دستباف کفپوش ) صدق نمی کند. تهیه نخ و نقشه قالی کار بمراتب سخت تری است. و اگر عرضه کننده امتیازهایی مانند پشم مرغوب و رنگرزی گیاهی را داشته باشد ، تهیه نخ و نقشه ، مشابه نخ و نقشه ایشان کار دشوارتری خواهد شد.

 

خرید نخ و نقشه تابلو فرش و فضای کمتر

خرید نخ و نقشه تابلو فرش و فضای کمتری که در منزل اشتغال می شود ، همچنین امکان جابجایی راحت تر دارتابلو فرش را می توان مهم ترین امتیاز تابلو فرش نسبت به فرش کف دانست. اما اگر بخواهیم درآمد مورد قبول داشته و به صورت واقعی یک شغل داشته باشیم ، بدون شک تولید قالی ، شغل مناسب تری است.

 

هر چند می توان با تهیه لیست درآمد و هزینه ، در زمان برابر ، به راحتی به این نتیجه رسید که تولید قالی ، منفعت بیشتری دارد ، اما چنین کاری از حوصله کاربران ما در این فضا خارج است. در پایان برای جمع بندی می توان شغل قالی بافی را نه تنها یک شغل بلکه یک هنر دانست. به شما پیشنهاد می کنیم ، بجای خرید نخ و نقشه تابلو فرش ، به تولید قالی بپردازید و از اینکه یک کالای مصرفی ، تزئینی و هنری تولید می کنید لذت ببرید و همگام با آن کسب درآمد کنید.

پیروز و موفق باشید.